Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~wielad | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł adresWarszawa - Stara Miłosna zarejestrowany26.12.2005 @18:29:16 ostatnio na stronie19.07.2010 @22:49:17

coming soon...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4456577
digarty69 komentarze4020 posty na forum73

komputer / sprzęt
400D + kit 18-55 + tamron 90/2.8 macro + Raynox DCR-250

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~xan89    10.03.2007 @22:21:16
no i tak ma być!a już na serio to leń jesteś wiesz o tym:D?
_______
|||||||||||||||||||||||||26% Trwa ładowanie opisu.
~xan89    10.03.2007 @22:18:58
ja nikomu nie liże, więc nie licz że Tobie to zrobię, taki charakter że nie lubie się uginać przed nikim
_______
|||||||||||||||||||||||||26% Trwa ładowanie opisu.
~pablopablo7    10.03.2007 @21:17:52
Dziękuję i pozdrawiam
_______
...spoglądam przez obiektyw na to, co nadaje życiu sens...

...:::zapraszam do mojej galerii:::... http://pablopablo7.digart.pl/digarty/
~Hannahanna    10.03.2007 @21:09:58
Fajnie, że tak uważasz . Dzięki!
~tpziomal    10.03.2007 @20:37:37
Świetne folio!!!
pozdrawiam
_______
Zapraszam do mnie
~FLS    08.03.2007 @21:00:05
dzięki, pzdr.
~antektratwa    04.03.2007 @12:41:42
joł :D:D
~Marus16    27.02.2007 @22:14:50
W sumie zastanawiałem sie nad ramką,ale doszedłem do wniosku ze tym razem oszczędze jej sobie.Dzieki
_______
Dostałeś komentarz - masz szansę się odwdzięczyć.Z góry dzięki bardzo:P
!JakkaS    27.02.2007 @21:55:20
Dzięki
~dollii    27.02.2007 @12:32:54
bardzo bardzo przyjemna galeria pozdrawiam
~dollii    26.02.2007 @20:15:15
jak znajde chwilke to zajrze na pewno do ciebie
~dollii    26.02.2007 @20:14:49
dziekuje
~Noisy    17.02.2007 @23:25:36
hej!
dziękuję ślicznie za dedykacje! wspaniała praca. widzę ją dopiero teraz, bo zadko bywałam na da (prawie w ogóle) a jeśli nawet to tylko na chwilkę. muszę sporo nadrobić (423 prac obserwowanych, ładnie... ><!)
!JakkaS    14.02.2007 @08:38:25
Dzięki
~Marus16    03.02.2007 @19:51:51
A co do mojego ostatniego zdjęcia,to jest odbicie zachodu słońca w mojej szybie , na której znajdowały sie krople wody.
_______
Dostałeś komentarz - masz szansę się odwdzięczyć.Z góry dzięki bardzo:P
^sleepwalker    03.02.2007 @10:38:05
dzięki
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
-Vanilia    02.02.2007 @21:26:33
a dziękuje ślicznie pozdrawiam i zapraszam ponownie
^IwonaWolanin    02.02.2007 @21:14:57
ależ nie ma problemu
~Ise    02.02.2007 @19:50:25
zdjecia z "zimy" juz u mnie sa. poki co 2 ale raczej to resztki zimy...
_______
Fotografia ?! Tak, kocham to
~DanaB    02.02.2007 @19:41:14
Dzięki za ocenki i komentarze pozdrawiam
~ROTEN    02.02.2007 @19:13:40
dzieki
-xcaliforniax    31.01.2007 @18:00:13
dziekuje
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 46 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt